20 Haziran 2013 Perşembe

The Heirs / Mirasçılar / BU YILIN BOMBASI !!!

Neredeyse bütün korefanlarının heycanla beklediği "The Heirs / The One Trying to Wear the Crown". Söylenene göre Ekim'de yayınlanmaya başlayacakmış. O Ekim var ya gelmez çingular. Yok ya! Nolurdu biraz daha erken olaydı. Bir Minoz olarak kafayı yemekteyim.




The Heirs'in konusu Amerikan dizi Gossip Girl ve korefanlarının efsanevi dizisi Boys Over Flowers karışımı olacağı söyleniyor. Gossip Girl az çok izledim. Ne az çoğu ya yazın full e2'de takılıyodum çingular :D Chuck Bass'in hastasıydım. Blair desen idolüm :D. Boys Over Flowers ise ilk kore dizim. Bende yeri apayrıdır. Her izlediğimde ilk kez izliyo gibi hissediyorum. Ve bu 2'si birleşip dizi olucak üstüne dizide Lee Min Ho oynayacak.


  Bakın kabulüm bir çok oppam var :D Ama Lee Min Ho çok özeldir. Yani biri Lee Min Ho diyince bi dururum yani :D Kendisinin dizilerinide psikopatça izlemiş biri olarak bu haberi ilk duyduğumda sınavlarımı felan her şeyimi unutmuştum. Hatta bu psikopat insan "off tatil geçsede dizinin yayınlanacağı aya gelsek" diye söylendi. Tabi ben yani düşünen bahar :D hemen içimdeki o canavarı susturdum ve kendime geldim ldkjgdlkgjdflkgf. Her şey çok güzel ben sevinçliyim sonra bi baktım oynayacak karakterler açıklanmaya başladı. Ve onu gördüm.... PARK SHİN HYE.Ya belki aranızda çok seven hatta fanı olan çingularım var :D Tamam benim hiç bi lafım yok. Ama unni maşallah bütün oppaları götürdü. Ya tamam bende korede ünlü olsam park shin hye gibi yapardım. Kim yapmazdı ki? :D Bilmiyorum ama biraz fazla gözüme battı. Oysa You're beautiful'da ne kadar sevmiştim :'(


"Heeey yavrum heeeey! Il Woo'da vardı onu unutmuşsunuz ldkfjdlkgj"

Okuduğum habere göre Park Shin Hye çocuksu,erkek fatma olacakmış. Bu karakter sizede tanıdık geldi değil mi? Geum Jandi. :D:DD:D Bir de okul formasının altına eşofman giyerse tam bir taşralı güzel olur. Az çok nasıl bir dizi olcağını tahmin ediyorum. Dahası Lee Min Ho'yu tekrar havalı ve kibirli görmek diziyi izlemek için başka bir neden. Düşünsenize kürklü felan takılıyomuş gene ldfkgjdflkgj. 

Gelelim kadronun devamına...

Aslında 3.karakter olarak yong hwa'ya teklif edildiğini ve kabul ettiğini haberleri vardı. Nasıl sevindim size anlatamam. Min ho ve yong hwa. Aynı dizide. Heralde bu diziyi izlerken kafam güzelleşicek felan derdim. Hayali bile süper değil mi çingular?


Dedim bir efsanevi dizi daha mı geliyooooooo..- derken.. Malesef yong hwa teklifi geri çevirdi. Biz ikizimle saçından dolayı eheuehue derken neymiş efendim müziğe odaklanıcakmış. Yav bi get. Müziği her türlü yaparsın. Böle bi dizide oynamaak? Kaç yılda bir olur yong hwa ? sus yong hwa? suçlusun yong hwa? git saçlarını düzelt yong hwa? Ama bak bi yandan da haklı olabilirsin. Bu dizi park shin hye'la oynayacağın 3.dizi olacaktı. Yani öhh bu kadar da şey olmazdı :D:DD:. Lee Min Ho başrol olduğundan biraz geri planda kalıcaktın ama benim kalbim ikinizede açık be oppam aS:S:DAS. Tabi birde Lee Min Ho'nun abisi olarak teklif edilmesi. Ben demiş idim. O saçlarla nineme benzedin demiş idim. Bak böle teklifler alırsın demiş idim. Yong Hwa :'(( Ama bana söz verdin dizilerde görmek istiyoruz fdkgjhdjfghdfgkjdhgkdjh.

"Böle bi 3'lü ne olursa olsun görmek isterdim yahu :'("

Ve Yong Hwa'nın yerine karşımızdaaa....Choi Jin Hyuk.
Bir yakışıklı oppa daha. Ahh ahh ben bu dizinin yönetmeni olacaktım. Bir oppa gidiyo birisi geliyo :'). Ama bu başrolün abisi rolü tabikide daha yakışmış. Bu oppamızı ilk gördüğümde hyun bin'e benzettim. Fazlasıyla benziyo.
"Vay anasını sayın seyirciler :OOO"


Kim Woo Bin.. Kendisini To The Beautiful You'da tanısamda. Bi kaç bölümlük görsemde etkilendim fgdjfj etkilenmemek mümkün mü? Tam bir psikopat XD. Bu diziye tam cuk oturan başka bir isim daha. Umarım fazla arka planda kalmazda azcık bizi güldürür ve ttby'daki teknolojisini bu dizidede konuşturur gkjdlgkj-ttby yazımda bundan bahsetmiştim ^__^-

"Maeşallah maeşallah :D:DD:D:D"

(Krystal Jung , L (myung soo), kang ji young)

Tahminimce bunlar zengin züppe olucak. Tiplerinden zenginlik akıyo resmen mesela ben olsam anlarsınız çöpçüyü oynadığımı flkgjflkgjfgdlkgdj.


Park shin hye'ın annesini hepimizin faith'ten tanıdığı cesur hala oynayacak. Maşallah kadro o kadar tanıdık ve süper ki yani bende oynayabilir miyim ? :( Arkada yürürken bile çıksam olur. Yada saçımın ucu gözüksede ^^ hiç mi? pki eun sook unni yada ajumma :SADAS:DA:DS.

Sonuç olarak ölümüne heycanla bekliyorum. Bir de üstüne ostlarda kadro kadar iyi olsa biz ölelim çingular :D

"Fan yapımı; çok hoş olmuş ya bende denicem bi tane :D"

"Park Shin Hye'ın elince cüzdan olması dizinin konusuna uymuş. Beğendim ^^"

"Vay vay vay neler varmış burda :D"


Yazımı okuduğunuz için Kamsamnida ^___^




Dizi Hakkında Yazdığım 2.yazım için TIIIIKKK!

18 yorum:

  1. kadro muhteşemmiş ya ama bnce ikinci ikinci oppa tipsiz biri olsun ya ona üzülmek istemiyorum çünkü ne olursa olsun le min ho 'nun tarafını tutacaz ve diğeri ikinci planda kalacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı düşüncedeyim ama gossip girl gibi olacağını söylemişlerdi eğer böyle olursa tek kız üzerinden yürümez konu. Ama kore dizisi olduğundan tam kestiremiyorum ne olacağını. Umarım 2.oppayı en azından tek bırakmazlar.

      Yorumum için teşekkürler

      Sil
    2. ewt bnde seninle aynı düşüncedeyim ilk yorumu yazdığımda gossip girl dizisini seyretmemiştim ama şimdi 16. bölüme kdr seyrettim umarım gossip girle çok benzetmezler...:)

      bnde teşekkür ederim the heirs dizisi hakkında bilgi verdiğin için...

      Sil
  2. ve türkiyede yayınllanacak türkiye satın almışş alam yareppim coh mutluyum yiminlen oppalarım bir arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? :D Bu haberi duymamıştım kaynağıyla birlikte bulursam yazımı güncellerim :))

      Yorumun için teşekkürler ^__^

      Sil
  3. Yazın güzel olmuş .çok guldum. Gerçekten kadro fena ama konusu baabiyla umarim hayal kirikligina ugratmazlar.ayrica yong hwa nin oynamamasi yerinde olmuş bence . Zavallicigim bi kere daha ezilmesine göz yumamazdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :D aynen you're beautifuldaki gibi olacaksa hiç olmaması daha iyi :( ama sanırım yeni dizi teklif edilmiş. Başka bi dizide başrol görmek daha hoş olucak. Yorumun için teşekkürler ^__^

      Sil
  4. gerçekten harika kadro. sanırım yong hwa ve min ho'yu birlikte görmek güzel olurdu .ama abisi olarak değil tabi.shin hye için çatışan iki genç ilginç olabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Neyse Yong Hwa'yı ona yakışan daha güzel rollerde görürüz. Böylesi daha iyi :) Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  5. ah yong hwa ah!!!!!!5 dk bi gözüksen şu dizide olmaz mı yani?tamam müziğine de bayılıyorum ama senin oynadığın diziler bir başka oluyo benim için..

    YanıtlaSil
  6. aynen yaaa :D Yong Hwa duy sesimizi fgjfdgkdjglkdjg

    YanıtlaSil
  7. Kadro acayip sağlam. Lee Min Ho, Park Shin Hye altın isimler. Üstüne bi de Kim Woo Bin. Ya ben Kang Min Hyuk da oynayacak diye duydum ama tam emin değilim doğrusu. Kalite kelimesini delip geçecekler mutlaka. Zaten Min Ho'yla Shin Hye'nin kalitesiz dizide oynadıkları nerde görülmüş? Ya ben bu küstah, zengin, egoist rolünü bi Jang Geun Suk'a, bi de Min Ho'ya acayip yakıştırıyorum. O rol için yaratılmış sıpalar. Yong Hwa'nın da oynamasını çok isterdim ama böylesi daha iyi. You're Beautiful'un sonuna doğru düzgün sevinememiştim bile Oppam geride kaldı diye. Ona başka bi dizide, başbaşbaşrol verelim lütfen. Dizi acayip ilgimi çekti ama tam kafamda canlandıramadım. Bof'la Gossip Girl karışımı? Umarım sadece Shin Hye üzerine yoğunlaşmış bi dizi olur. Öyle Gossip Girl'deki gibi bir sürü kız olmasın ya, kıskanırım ben yeminle. Zaten Shin Hye balı denen bişey var. kızın tüm taş Oppalarla dizisi var. Min Ho'yu onunla paylaşak yeterince zor, bi de başka unni olmasın. Okulsuz olsun, Ekim olsun. Merakla bekliyorum. Oppa, unni, Fighting!
    Bu arada yazıyı yazan "çingu"m, okurken acayip eğlendim, kumaho! :D ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kang MinHyuk'ta dahil oldu diziye ki ben en yakın zamanda dizinin son haliyle ilgili bir yazı daha paylaşıcam. Eğer Gossip girl gibi olursa dizide kimin eli kimin cebinde belli olmaz :D ve kesinlikle katılıyorum Lee Min Ho'yu Shin Hye'la görmek banada fazla geliyo başka unnilerle görürsek naparız? :( Ve yazımı okuyan çingum yorumun için Kamsamnida ^__^

      Sil
  8. turkıyede hangi kanalda yayınlanıyor duzı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de bir kanalda yayınlanmıyor ama takip etmek istersen koreanturk.com'dan bakabilirsin ^^

      Sil
  9. ya arkadaşlar hangı günler oluyo bu dızı ^^ :SS:S:

    YanıtlaSil
  10. Korede çarşamba günü yayınlanıyor sanırım ama türkçe altyazılı olarak düşmesi perşembe ve cuma oluyor.

    YanıtlaSil
  11. hiç de gossip girl gibi değil baştan söyleyeyim. Zaten çok erken bitirdiler gibi geldi. Gossip girl gibi olsa herhangi birinin birden fazla kişile öpüşmüş olması gerekirdi. Burda herkes sahibini biliyor :D bof da bile geum jandi hem jiho hem de junpyo yla öpüşmüştü.

    YanıtlaSil